Blog
To tu realizujemy jeden z naszych celów jakim jest edukacja i rozwój Twoich kompetencji.
Blog
Najnowsze
Kompetencje działu marketingu, w procesie poprawy jakości ZMOT
Wszechobecna cyfryzacja już dawno zmieniła zarówno nastroje jak i proces zakupowy. Dziś na całej ścieżce zakupowej, czyli podróży Klienta, stoi przystanek który nazywa się ZMOT - Zero Moment of Truth. To właśnie w tym momencie konsumenci poszukują informacji o...
Kompetencje działu marketingu, w procesie poprawy jakości ZMOT
Wszechobecna cyfryzacja już dawno zmieniła zarówno nastroje jak i proces zakupowy. Dziś na całej ścieżce zakupowej, czyli podróży Klienta, stoi przystanek który nazywa się ZMOT - Zero Moment of...
Kompetencje działu marketingu, w procesie poprawy jakości ZMOT
Wszechobecna cyfryzacja już dawno zmieniła zarówno nastroje jak i proces zakupowy. Dziś na całej ścieżce zakupowej, czyli podróży Klienta, stoi przystanek który nazywa się ZMOT - Zero Moment of...
Kompetencje działu marketingu, w procesie poprawy jakości ZMOT
Wszechobecna cyfryzacja już dawno zmieniła zarówno nastroje jak i proces zakupowy. Dziś na całej ścieżce zakupowej, czyli podróży Klienta, stoi przystanek który nazywa się ZMOT - Zero Moment of Truth. To właśnie w tym momencie...
Ostatnie
Trudne życie z inżynierem
Na styku pomiędzy inżynierem i managerem często zgrzyta. Zachęcamy do przeczytania wywiadu z Łukaszem Tchurzem oraz Łukaszem Bieniem, który ukazał się w portalu TEK.INFO.PL, bo jest na to...
Rok epidemii, a kluczowe kompetencje – cz.1
4 marca 2020 r. w Polsce potwierdzono pierwszy przypadek zakażenia koronawirusem. Od tego czasu minął ponad rok.Dziś przedsiębiorcy zastanawiają się jakie kompetencje okazały się kluczowe...
Czym jest Zerowy Moment Prawdy (ZMOT)?
Czy ZMOT brzmi dla Ciebie tajemniczo? Jeśli nie, to na pewno masz już niejeden sukces za sobą. A jeśli tak, to ten wpis jest własnie dla Ciebie.Tak właściwie, to czym jest ten ZMOT? I jaki...
Rok epidemii, a kluczowe kompetencje – cz.2
W poprzednim wpisie omówiłem kluczowe kompetencje przedsiębiorców, pracodawców, czyli krótko mówiąc właścicieli biznesów i podejście do nich przez pryzmat nadchodzących wyzwań. A co z...
Trudne życie z inżynierem
Na styku pomiędzy inżynierem i managerem często zgrzyta. Zachęcamy do przeczytania wywiadu z Łukaszem Tchurzem oraz Łukaszem Bieniem, który ukazał się w portalu TEK.INFO.PL, bo jest na to rada.
Rok epidemii, a kluczowe kompetencje – cz.1
4 marca 2020 r. w Polsce potwierdzono pierwszy przypadek zakażenia koronawirusem. Od tego czasu minął ponad rok.Dziś przedsiębiorcy zastanawiają się jakie kompetencje okazały się kluczowe w czasach kryzysu. Ponadto patrząc w przyszłość, próbują sondować które z nich...