Automatyzacja

Firma Gartner przebada艂a 150 decydent贸w odpowiedzialnych w firmach za finanse.

Okaza艂o si臋, 偶e po wprowadzeniu rozwi膮za艅 RPA, czyli technologii automatyzuj膮cej powtarzalne procesy biznesowe z wykorzystaniem program贸w komputerowych, mo偶na by艂oby skr贸ci膰 czas pracy o 30%.

Automatyzacja

Robotyzacja i automatyzacja stanowi element odci膮偶aj膮cy zesp贸艂 od powtarzalnych i 偶mudnych zada艅.

To dzi臋ki automatyzacji pracownicy zyskuj膮 mo偶liwo艣膰 wykorzystania czasu na dzia艂ania o wysokim priorytecie lub bardziej kreatywne, w kt贸rych trudno zast膮pi膰 cz艂owieka robotem.

To z kolei prowadzi do lepszej wydajno艣ci, a satysfakcja z pracy to przyjemny efekt uboczny.

Jak wynika z bada艅 opracowanych przez Salesforce, dzisiejsi specjali艣ci ds. sprzeda偶y sp臋dzaj膮 zaledwie 34% czasu na sprzeda偶y. Dlaczego?

Poniewa偶 pozosta艂膮 cz臋艣膰 czasu pracy po艣wi臋caj膮 na generowaniu ofert sprzeda偶owych. A gdyby tak odwr贸ci膰 proporcje?

Zidentyfikujemy te aktywno艣ci, na kt贸re warto po艣wi臋ci膰 czas i energi臋. Reszt臋 przeka偶emy robotom.

BPA vs RPA

Wdro偶enie automatyzacji (BPA – Business Process Automation) nie generuje du偶ych koszt贸w, ale czasami mo偶e wymaga膰 reengineeringu.

Natomiast RPA (Robotic Process Automation) to technologia umo偶liwiaj膮ca wdro偶enie robota, kt贸ry pracuj膮c na warstwie u偶ytkownika w oprogramowaniu, zast膮pi go w powtarzalnych czynno艣ciach.

Co zyskasz wdra偶aj膮c automatyzacj臋 i RPA:

Doskona艂y przep艂yw informacji pomi臋dzy dzia艂ami w firmie

Szybsz膮 realizacj臋 zada艅

Sprawniejsz膮 obs艂ug臋 Klienta

Lepsz膮 kontrol臋 koszt贸w i efekt贸w proces贸w

Ograniczenie b艂臋d贸w ludzkich

Czas na kreatywne zadania

Zwi臋kszenie konkurencyjno艣ci

Zobacz, co dzi臋ki nam zyskasz

A ca艂o艣膰 zostanie zwie艅czona zadowoleniem pracownik贸w, kt贸rzy b臋d膮 mogli si臋 rozwija膰 w zadaniach kreatywnych, stanowi膮cych wi臋ksze wyzwanie dla ich kompetencji.

Zobacz, co dzi臋ki nam zyskasz

Ca艂o艣膰 wydaje Ci si臋 do艣膰 skomplikowana? My Ci臋 wesprzemy i we藕miemy na siebie:

Identyfikacja zada艅 powtarzalnych

Identyfikacj臋 zada艅 powtarzalnych

Identyfikacja punkt贸w krytycznych w procesach

Identyfikacj臋 punkt贸w krytycznych w procesach

Weryfikacja kana艂贸w obs艂ugi Klienta

Weryfikacj臋 kana艂贸w obs艂ugi Klienta

Audyt automatyzacji proces贸w

Audyt automatyzacji proces贸w

Audyt funkcji HR i audyt u偶yteczno艣ci CRM

Audyt u偶yteczno艣ci CRM, ERP, BPM

Rekomendacje usprawnie艅

Rekomendacje usprawnie艅

Szkolenia pracownik贸w

Szkolenia pracownik贸w

Wdro偶enie rekomendacji

Wdro偶enie rekomendacji

Czy znasz procesy, kt贸re mo偶na z powodzeniem zautomatyzowa膰?
Dla przyk艂adu:

Komunikacja z Klientem

Rekrutacja (etap selekcji)

Windykacja nale偶no艣ci

Onboarding pracownik贸w

E-mail marketing

Prace projektowe

Obs艂uga reklamacji

HelpDesk