Employer Branding i zarządzanie zmianą

"Jedyną stałą rzeczą jest zmiana"

Heraklit z Efezu

Employer Branding

Zarządzanie zmianą to kluczowy element świadomego zarządzania organizacją.

Zmiany są potrzebne, ale powinny być odpowiednio wdrażane, aby dostarczane technologie bądź nowe systemy mogły być odpowiednio użytkowane przez zespół pracowników.

Znamy to z autopsji, bowiem:

Czynniki zewnętrzne wpływające na biznes

Wiemy, jak ważne są czynniki zewnętrzne wpływające na biznes

Zwiększamy produktywność i efektywność

Zwiększamy produktywność i efektywność

Wdrożenie i zarządzanie modelem kompetencyjnym

Wzmacniamy koncentrację na dynamicznym modelu kompetencji

Wspieramy transparentność biznesu wśród pracowników

Wspieramy transparentność biznesu wśród pracowników

Zwiększamy zyski Twojego biznesu

Zwiększamy zyski

Zmieniamy pomysły na sukces

Zmieniamy pomysły na sukces

Angażujemy zespoły w proces zmiany

Angażujemy zespoły w proces zmiany

Wspieramy właściwą priorytetyzację inicjatyw biznesu

Wspieramy właściwą priorytetyzację inicjatyw biznesu

Employer Branding

Employer branding łączy w sobie skuteczność HR i kreatywność marketingu.

Jednak, aby te światy mogły z sobą płynnie współpracować, potrzebna jest znajomość trendów, nowoczesnych technologii i odwaga w kreowaniu nowych rozwiązań, które skutecznie i szybko dotrą do młodego pokolenia ekspertów wchodzącego na rynek pracy.

Employer branding łączy w sobie skuteczność HR i kreatywność marketingu
Employer branding łączy w sobie skuteczność HR i kreatywność marketingu.

My to mamy i chętnie użyczymy Twojej firmie naszej wiedzy i doświadczenia.

Musisz pamiętać, że dobrze przygotowana strategia EB zapewni mniejszą rotację pracowników w Twojej organizacji.

Z naszych doświadczeń wynika, że ponad połowa istniejących firm deklaruje, że nadal nie ma sprecyzowanej strategii EB, jednocześnie zaznaczając, że posiadanie jej znacznie ułatwiłoby przyciągnięcie nowych rekrutów do firmy.

My wiemy, że najcenniejsi pracownicy – z doświadczeniem około 6 lat – nie poszukują nowej pracy, bo taką już mają, ale posiadamy również wiedzę pozwalającą do nich dotrzeć.

Sprawdź naszą skuteczność w projektach Employer Branding

Staniemy na wysokości zadania, jeśli tylko powierzysz nam:

Employee Value Proposition (EVP)

Kluczowe wartości organizacji powinny być autentyczne i wiarygodne, ale przede wszystkim unikalne i atrakcyjne.

To właśnie one pomagają podejmować decyzje kandydatom o wyborze Twojej firmy.

Pomożemy Ci je należycie zdefiniować!

Employee & candidate experience

Jako sprawni wiemy, że istotny jest cały proces rekrutacji począwszy od ogłoszenia o pracę, przez proces aplikacji, rozmów kompetencyjnych i rekrutacyjnych, na onboardingu i szkoleniach kończąc.

Doświadczenia wyniesione z tego procesu mają bezpośrednie przełożenie na wiarygodność pracodawcy.

Diagnoza strategii EB

Czy potrzebujesz diagnozy stanu rzeczy w Twojej organizacji?

Przyjrzyjmy się zarówno komunikacji wewnętrznej, jak i zewnętrznej.

Jednak główny nacisk położymy na wiedzę Twoich pracowników na temat celu wykonywania zadań i warunków pracy.

Exit Interview

Odchodzący pracownik to jedno z najlepszych źródeł informacji zwrotnej na temat firmy.

Ma odwagę, aby być boleśnie szczerym (bo już przecież odchodzi) i bez ogródek powie, co mu się podobało, ale omówi również aspekty wymagające zmiany.

Pomożemy Ci sprawnie zbudować narzędzie, które dostarczy informacji o tym, co aktualnie dzieje się w Twojej organizacji, zebranych właśnie w trakcie Exit Interview.