Employer Branding i zarządzanie zmianą
"Jedyną stałą rzeczą jest zmiana"Heraklit z Efezu
Employer Branding
Zarządzanie zmianą to kluczowy element świadomego zarządzania organizacją.
Zmiany są potrzebne, ale powinny być odpowiednio wdrażane, aby dostarczane technologie bądź nowe systemy mogły być odpowiednio użytkowane przez zespół pracowników.
Znamy to z autopsji, bowiem:
Wiemy, jak ważne są czynniki zewnętrzne wpływające na biznes
Zwiększamy produktywność i efektywność
Wzmacniamy koncentrację na dynamicznym modelu kompetencji
Wspieramy transparentność biznesu wśród pracowników
Zwiększamy zyski
Zmieniamy pomysły na sukces
Angażujemy zespoły w proces zmiany
Wspieramy właściwą priorytetyzację inicjatyw biznesu
Employer Branding
Employer branding łączy w sobie skuteczność HR i kreatywność marketingu.
Jednak, aby te światy mogły z sobą płynnie współpracować, potrzebna jest znajomość trendów, nowoczesnych technologii i odwaga w kreowaniu nowych rozwiązań, które skutecznie i szybko dotrą do młodego pokolenia ekspertów wchodzącego na rynek pracy.
My to mamy i chętnie użyczymy Twojej firmie naszej wiedzy i doświadczenia.
Musisz pamiętać, że dobrze przygotowana strategia EB zapewni mniejszą rotację pracowników w Twojej organizacji.
Z naszych doświadczeń wynika, że ponad połowa istniejących firm deklaruje, że nadal nie ma sprecyzowanej strategii EB, jednocześnie zaznaczając, że posiadanie jej znacznie ułatwiłoby przyciągnięcie nowych rekrutów do firmy.
My wiemy, że najcenniejsi pracownicy – z doświadczeniem około 6 lat – nie poszukują nowej pracy, bo taką już mają, ale posiadamy również wiedzę pozwalającą do nich dotrzeć.
Staniemy na wysokości zadania, jeśli tylko powierzysz nam:
Employee Value Proposition (EVP)
Kluczowe wartości organizacji powinny być autentyczne i wiarygodne, ale przede wszystkim unikalne i atrakcyjne.
To właśnie one pomagają podejmować decyzje kandydatom o wyborze Twojej firmy.
Pomożemy Ci je należycie zdefiniować!
Employee & candidate experience
Jako sprawni wiemy, że istotny jest cały proces rekrutacji począwszy od ogłoszenia o pracę, przez proces aplikacji, rozmów kompetencyjnych i rekrutacyjnych, na onboardingu i szkoleniach kończąc.
Doświadczenia wyniesione z tego procesu mają bezpośrednie przełożenie na wiarygodność pracodawcy.
Diagnoza strategii EB
Czy potrzebujesz diagnozy stanu rzeczy w Twojej organizacji?
Przyjrzyjmy się zarówno komunikacji wewnętrznej, jak i zewnętrznej.
Jednak główny nacisk położymy na wiedzę Twoich pracowników na temat celu wykonywania zadań i warunków pracy.
Exit Interview
Odchodzący pracownik to jedno z najlepszych źródeł informacji zwrotnej na temat firmy.
Ma odwagę, aby być boleśnie szczerym (bo już przecież odchodzi) i bez ogródek powie, co mu się podobało, ale omówi również aspekty wymagające zmiany.
Pomożemy Ci sprawnie zbudować narzędzie, które dostarczy informacji o tym, co aktualnie dzieje się w Twojej organizacji, zebranych właśnie w trakcie Exit Interview.