Centrum Usług Wspólnych

Przemyślane i właściwie prowadzone wdrożenie CUW wniesie wiele korzyści do Twojego biznesu

Od eliminacji zduplikowanych procesów, poprzez ich optymalizację,
na zarządzaniu wiedzą kończąc.

Shared services center

Sektor Usług Nowoczesnych w Polsce radzi sobie bardzo dobrze.

Wiele firm szuka stabilnych lokalizacji dla swoich biznesów, przede wszystkim w kontekście dostarczania procesów HR, które z roku na rok, nabierają coraz większego znaczenia na horyzoncie dostarczanych usług w SSC.

Naszą rolą jest wsparcie w procesie tworzenia i implementacji nowopowstającego obszaru HR w SSC.

Szeroka ekspertyza w budowaniu i zarządzaniu CUW, zapewni Twojemu biznesowi wykorzystanie pełni korzyści z takiego rozwiązania

Komu dedykowane jest SSC?

Koncepcja HR SSC/BPO (Business Process HR Outsourcing) jest idealnym rozwiązaniem dla Twojej firmy, jeśli zależy Ci na optymalizacji procesów i kosztów dotyczących obszarów, które nie stanowią Twojej kluczowej działalności, ale w sposób bezpośredni wpływają na szybszy i bardziej zbalansowany rozwój całej organizacji.

Komu dedykowane jest SSC?
Zobacz, co dzięki nam zyskasz

Co zyskasz wdrażając SSC?

Zauważalnie podniesiony standard świadczonych usług

Wzrost efektywności procesowej

Standaryzacja i automatyzacja procesów

Usprawnienie wymiany i stosowania najlepszych praktyk poprzez pełną dokumentację procesową

Centralizowanie wybranych funkcji poprzez optymalizację struktur organizacyjnych

Konsolidacja i redukcja kosztów związanych z dostarczaniem procesu

Wdrażanie narzędzi zapewniających eliminację strat i niepotrzebnych działań w procesach.

Uwolnienie czasu w biznesie, aby możliwe było skupienie się na strategicznych aspektach zarządzania.

Zobacz, co dzięki nam zyskasz

Outsourcing funkcji HR – pełny czy częściowy?

Zabezpieczenie ciągłości procesowej jest priorytetem dla wielu organizacji przechodzących przez etap transformacji, której celem jest utworzenie funkcji SSC lub tych, szukających rozwiązań outsourcingowych.

Jeśli potrzebujesz wsparcia to jesteśmy gotowi, aby przeprowadzić Twoją firmę przez szczegółowo zaplanowany proces transformacyjny. Będziemy doskonałym partnerem, w następujących konfiguracjach:

Outsourcing funkcji HR – pełny czy częściowy?

HR BPO

W modelu Business Process HR Outsourcing dostarczając wrażliwe dane HR, jak np.: payroll czy rekrutacja oraz całościowy obszar HR

HR SSC

Dostarczymy typowe, transakcyjne lub administracyjne aktywności HR, które wymagają częściowej interakcji z Twoimi pracownikami

HRIS

W modelu HR Information Systems dostarczymy technologiczne wsparcie w zakresie administrowania systemami (Process Performance Indicators – PPIs)

Staniemy na wysokości zadania, jeśli tylko powierzysz nam:

Przygotowanie HR Service Catalog i HR Taxonomy

Odpowiednie przygotowanie katalogu usług HR, z wyraźnie opisanymi rolami i odpowiedzialnościami poszczególnych członków zespołu, ma pozytywny wpływ na doświadczenia wynikające z kontaktów pracowników z przedstawicielami działu HR.

Skuteczna rekrutacja najlepszych kandydatów

Rozumiemy, na czym polega praca w HR SSC i jakie kompetencje są wymagane, aby skutecznie dostarczać, nie tylko serwis transakcyjny, ale również doradczy.

Wypracowanie i wdrożenie modelu Process Warehouse (TM)

Jest to baza wszystkich dokumentów procesowych niezbędnych do tego, aby zapewnić odpowiednią jakość i terminowość dostarczania procesów HR, a przede wszystkim, zapewnić ciągłość procesową.

Wdrożenie i transformacja usprawnień procesowych

Proponowane przez nas usprawnienia będą mogły być wykorzystywane w różnych regionach, ale ich skuteczność będzie niezmienna również niezależnie od kraju, któremu będą dostarczane.

Dlaczego warto delegować usługi HR firmie zewnętrznej?

Obniżone koszty obsługi HR

Obniżone koszty obsługi HR

Zwiększona efektywność procesowa

Zwiększona efektywność procesowa

Dostęp do szerokiej ekspertyzy i narzędzi HR

Dostęp do szerokiej ekspertyzy i narzędzi HR

Optymalizacja i standaryzacja procesowa

Optymalizacja i standaryzacja procesowa

Znacznie poprawiony proces zarządzania informacją

Znacznie poprawiony proces zarządzania informacją

Większa elastyczność i czas reakcji

Większa elastyczność i czas reakcji

Większy fokus HR na strategicznym wsparciu biznesu

Większy fokus HR na strategicznym wsparciu biznesu

Zdefiniowane wskaźniki jakościowe (SLA, KPI, PPI)

Zdefiniowane wskaźniki jakościowe (SLA, KPI, PPI)